Goodbye Kilmington (for now)

för att lugna min mammas nerver, så har stökigheterna i London blivit mycket bättre.
dom är just nu i Manchester och Birmingham och härja - där kan dom ju hålla sig.
(även om dom är kvar i London också, men inte alls som igår)

vi har precis avslutat filmkväll, det blev Hot Fuzz.
vilket är typ som sveriges kopps, fast så jävla mycket roligare.
det bästa är att filmen kunde varit från Kilmington rakt av.
Kilmington vann "bästa byn i england år 2007" - och det måste bevaras, till allt pris !!!
och i filmen har byn vunnit årets bästa by, så alla mord osv göms undan "for greater good"
plus att filmen utspelar sig bara någon halvtimme här ifrån! - filmen är sjukt rolig, men för att förstår den riktiga humorn så ska man nog ha bott i en sån där super liten by på typ 700 invånare - är dööö kul!

- nu ska jag däcka, kommer inte uppdatera mer här ifrån fina Kilmington.
för imorgonbitti ska vi ut och gå en runda, och sen sätter jag mig på tåget.
är framme i London runt 3 (4 svensk tid) - så ska väl försöka checka in på hotellet snabbast möjligt där efter, så väntar er inga "jag är okej sms" förens kanske kl 17 - svensk tid. (pik till mamma)

- Jag kommer förresten tillbaka den 17 September! I'll seeeee you all then!
hoppas på att mitt bankkort funkar bra imorgon också !!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Inspelad i Wells, 20 min från där jag bor i 4 dagar till :)

2011-08-11 @ 18:29:07
URL: http://eleonorhaglund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback