en rundvandring i Kilmington.



här är det, Kilmington i Devon - där jag spenderat 4 månader! (allt som allt)




här är det nya middagsrummet, som är super fint.
dom startade ju med det när jag kom i februari, och nu är det fäääärdigt.
bordet är lite för gammalt för min smak, men dom gillar den gamla stilen, MEN SER NI GOLVET?!
deras försra trägolv, och jag har infört det, jag valde golveeeet, tjohootjohej.

- denna gången när jag kom hit har jag känt att det känns väldigt amerikanskt.
(menar inte rummet nu, utan känslan på allting) - den känslan jag fick när jag var i USA.
och den känslan är fan inte rolig, och jag kan inte förstår vad det är?
alla är lika trevliga, allt är lika fint, - kanske beror det på att man bor i gästrummet? 
sjukt otäckt att känna så lite då&då, men bruka gå bra och skaka av sig det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback