a day in Taunton.

Taunton fick sig ett besök idag. - Barbora köper så JÄVLA mycket kläder - stod länge och funderade på hur i heeeelvete hon ska få hem allt, men hon har sjuk tur, för hennes föräldra ska köra hit från tjeckien nästa vecka, och gissa hur mycket hon kan fylla bilen med?
inhandlade två linnen som är rejält coola! PRIMARK !!!!! - 2 pund för två linnen och lypsyl = 20 kronor typ.
- London har blivit värre, dom är nu även i Hyde Park och Bayswater - precis där jag ska bo.
men jag antar att så länge man inte är inne i smeten så ska det gå bra, mitt enda orosmoment är ifall tunnelbanorna jag ska ta är nerstängda! - vilka faktiskt endel är nu.
värst drabbat är Clapham Junction (där alan bodde förr) - jag kommer åka där igenom imorgon, men inte stanna där så är väl tur - igårkväll sa Alan att hans gata var lugn, idag när han vaknade upp så har flera bilar brunnit osv.

- det första jag ska göra imorgon i london är och köpa mig ett minneskort.
tänk seriöst om jag ser bilar stå och brinna och jag kan inte fota det? - vore en mardröm.
- nu ska jag duscha, äta snickers, packa och sen kommer Juletta och Mim hit för pizza och film!

men får se när jag hinner uppdatera igen, möjligtvis finns det internet på hotellet, jag trooor det ska finnas.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var försiktig när du ska hit bara. Brixton och clapham junct. e värst hela deppenhamns e åt pipan, säger de som bor där. tydligen planerar de att dra där ifrån mot clapham common och sen hit :/ Nej tack! krisar det sig med boställe får du höra av dig =)

2011-08-09 @ 20:52:34
URL: http://hesakrell.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

SV: åh men vad skönt att det hjälper då!:)

2011-08-09 @ 23:18:51
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback