8 Augusti.

igår somnade jag mellan 15-20, och sen däckade jag igen runt 23-tiden och vaknade nu vid halv 10.
jävligt galet, jag som annars inte bruka sova så, plus att jag inte hörde ett ljud när ungarna skulle läggas?!!
- MEN det var otroooligt skönt! känner mig mycket piggare.

har fått mail om att mitt hotell i London tydligen inte har fått rätt kreditkort av mig?
vilket dom har - så ha 24 timmar på mig att fixa detta? hur jag nu ska fixa det är frågan?
ska be cathy ringa hotellet sen och fråga vad dom pyssla med!

- annars har cathy sin faster i london som krisboende, så allt löser sig!
känns även fint att det typ är krig i london nu när man ska dit, tjoho!
som tur är så är dom i de skabbiga kvarteen och inte i själva centrum!

i eftermiddag ska vi försöka hitta på något skoj! - vad vet jag inte ännu!
men nu är det dags för frukost, mina bagels väntar på mig !!!!!!
om 3 dagar har jag landat på Kastrup, exakt tid faktiskt .. tiden bara springer iväg.
(och om en vecka har jag börjat jobba igen - men det försöker vi tänka bort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback