we're off to taunton.

alan och jag stå nere i köket, cathy är uppe!

Alan: vi ska åka till taunton, om 30 min, du få gärna komma med.
Jag: ja men det låter skoj!
Alan: du behöver såklart inte, men vore skoj.
Cathy: ALAN!!! SÄG TILL MALIN OCKSÅ !!!! HON KANSKE MED VILL FÖLJA MED !!!
Alan: (himla med ögonen) JAAA, hon vet allt reeeedaaan!!

sov ut som en stock idag! tills trädgårdsmästaren kom och knackade på dörren!
jag bor precis ovanför dörren, och såklart hörde inte dom, så efter 3 knackningarna, ställer jag mig på övervåningen och skriker för fulla muggar! CAAAATHYYY !!!!!! DÖÖÖRRRREEEEENNNN.

Jag: jag fundera på om jag ska byta kläder? (jag har tjocka mjukisbrallor, tshirt och långtröja)
Cathy: men lillavän, sitt där ute i 5 minuter, du kommer dö i det!
Jag: njaa, men så varmt är det väl ändå inte?
Cathy: jag skulle nog inte köra på grace-stil (hon står naken) men kanske nånstans där mitt emellan!
Jag: jajajaja! får väl gå upp och byta om dååååå.

vad vi ska göra i taunton har jag ingen aning om, säkert köpa målafärg!
så mammaaa, vi får höras när jag kommer hem på skype! - IDAG KOMMER BILDER, PROMISE
(trodde btw jag hade noll oboy kvar, jag har ju hällt allt i en burk, och nu var det knappt något kvar ... tills jag kommer på, att jag hade en halv påse i skafferiet, så nu är burken full och jag klara mig nog kanonbra enda till maj!)

- om man inte har bott utomlands, så kan man nog inte förstår hur man känner när en liten burk med oboy är full, eller när en tub baconost kommer på posten, det jag sakna mest är en vanlig LITEN hyvlad ostbit, en tunn sådan och att lägga på en RIKTIG macka som lingongrova - vardagsmat för er där hemma i sverige, omöjligt för mig här i England, dock har jag hittat en affär där dom säljer osthyvel, så cathy ville vi skulle köpa en! så jag kanske ska få en liten tunn skiva ost snart! - men om en månad och ett par dagar kommer jag sakna ihjäl mig efter bagels, cathys spicypasta och tikka masala - alltid är det ju nåt man saknar! (:

(det är inte regn idag btw, strålande sol och varmt - yeaayhh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback