vi har en osthyvel!

bilder från gårdagen.

- idag har vi varit i taunton som sagt.
tack godegud att jag bytte om till enklare kläder, var 31 grader ute!
vi var överallt, åt lunch på pizzahut också, och så ser jag en skylt "homebase"


Jag: vad är homebase?
Alan: dom har typ allt där, allt för hemmet.
Jag: undra om dom har en osthyvel där.
Alan: ja, det skulle jag tror.

(när vi är påväg ut)

Alan: ska vi gå till homebase då?
Cathy: ja, fast om du vill göra något annat så kan vi göra det (cathy vill alltid att alla ska vara nöjda, och få gå dit dom vill typ)
Alan: nej, kan ta det senare!
Cathy: ja bara du inte missar dina grejer nu.
Alan: nej men säger malin att vi behöver en osthyvel, så behöver vi ju en!

och vi fann EN, en enda osthyvel, men vi slog till med den!
imorgon blir det nog plymouth, vi åker nog rätt tidigt. - tidigt för mig.
vi ska till lägenheten och jag ska hjälpa alan måla! - heeeejaa!
det beror dock LITE på vad han menar med tidigt, få fråga det sen (;
tidigare än 9 åker jag nog fan inte!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Seriöst Malin, du verkar ha en superbra värdfamilj! :)

2011-04-23 @ 18:34:48
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback