Nice day!

det är 16 grader och sol ute, så vi dra till stranden i Lyme Regis och äter lite glass!
fin eftermiddag, fina cathy som ger mig ledigt hela dagen bara för fredrik är här (plus hela fredagen)

ikväll är det fotboll, vi ska se den, jag sa att cathy kan gå ut med sin vän på puben.
- ja vi ställer upp för varandra här, jag trivs så fint, jag älskar alla här.
och fredrik ha redan sagt "jag trodde du överdrev i bloggen, men att man kan finna en sån fin familj? jag tycker du ska stanna här lite längre, så jag kan hälsa på igen"

idag är det lyckokänsla på hög nivå, jag ska njuta mina sista 6 veckor!
48 dagar i England, 52 till hemresa.

fört över 4 veckorslön på mitt konto nu också, rätt nice - var skitsvårt dock.
Iban nummer? BAC nummer? - förstod ingenting, men swedbank hjälpte mig med allt! så det var fiiint.
nu har jag lite tusen på kontot, alltid super fint!
(gick t.om över direkt, gör det ju inte ens från typ Nordea till Swedbank?)

Bilder från dagen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback