Harry potter idioter!

cathy och jag bestämde att se harry potter den nya del 1, och extramaterial och allt tillsammans.
då alan hatar det, men jag kunde inte hålla mig, så jag hade redan börjat se filmen och ALLT extramaterial.

Alan: jaja, titta på harry potter om ni vill det då!
Cathy: yeaaayh! jag springer och hämta den!
Jag: fast den är i mitt rum! ... he-he 
Cathy: vad gör den i ditt rum? din luring!!
Jag: alltså jag har bara kikat på extramaterialet.
Cathy: WHATT?!!! har du redan tittat på det utan mig?!!!
Jag: inte allt !!!!!! jag sparade typ hälften.
Cathy: var det mycket och se då? (a) hihihi.
Jag: MASSORR!

som sagt, jag har redan sätt allt ... men får se det igen, funkar bra för mig! :D
nu ska jag sova i hundra år, åtminstone till klockan 10 då jag börja imorgon.
rätt fint också att min datorklocka vägra ändras till engelsk tid, så den är på svensk tid.
alltså tror jag alltid att klockan är mer än vad den är, och lägger mig alltid extra tidigt, vilket är rätt skönt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback