dryga jävla tjeckiska människa.

halå i stugan!
tidigt idag åkte jag och alan den långa vägen till Plymouth (sådär 1 timme och 15 minuter tid)
först till lägenheten - ALLTID när jag ska leka flytthjälp, så råka ALLTID den lägenheten vara på översta våningen? .... det är ALDRIG någon som bor på nedersta våningen när jag ska hjälpa till! - så vi bar en fet 3-sits soffa till bilen, hundra stolar, en byrå, och någon ful skrivbordsaktig-sak? som jag sa till alan att göra ved av istället, varför ska dom spara på allt?! så ved blev det.


sen mötte jag upp den tjeckiska bruden i shoppingcentret och GODE MIN TID (!!!!) - så jävla dryg hon var.
och så dålig på engelska - nu är jag långt ifrån världsbäst, MEN t.om den sämsta svenska person du kan hitta på engelska, skulle varit en miljard gånger bättre än henne.

jag fick iallafall med mig lite köp, ett par JEANS !!!!! halå, detta är mina första jenas på otroligt länge.
ett linne, ett par svarta shorts, och en kräm från bodyshop, som jag köpte i USA och som inte existera i sverige? (bodyshop existera, men inte krämen) - så här faaannnss den, hallelujah!



storsbilds tv över hela plymouth också, inte ska man kunna missa bröllopet här!
!
- vi kalla ju varandra tjockis som fan här (; 
Jag: men hur visste du att jag inte skulle ta åt mig? första gången du sa de.
Alan: vadå? jag säger ju sanningen.
Jag: HA-HAAA! gamling.
Alan: neeeeej! jag skulle ju såklart aldrig säga att du var fet, om du nu var fet! - så om folk sluta säga tjockis, det är då du bör tänka efter (;

Alan:
kan du göra mig en tjänst?
Jag: yessss!
Alan: kan du lämna dessa nycklar i lägenhet nummer 3? i brevlådan bara, ELLER du kan försöka ringa på också, och se om han är där, så kan du ge honom det personligen.
Jag: okeeey!
Alan: om du är okej med det alltså? ... fast du skulle nog kunna prata han till döds också.
nu är det skönt att vara hemma, även om vi kanske ska tillbaka till plymouth på söndag.
jävla rännande i den staden nu! - imorgon ska cathy och hennes band spela, så det får man kika lite på.
SOVA SKA JAG DOCK GÖRA! för jag fick sätta klockan på 8.30 idag, inte roligt någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback