28 April.

varit en fin kväll.
grace vägra ju som sagt ha blöja på nätterna, cathy fick byta 3 gånger inatt.
så idag hör jag grace skrika om det, och cathy bestämmer sig väl för att låta det vara, hon gå ner, jag rusa in till deras sovrum och sätter på blöjan på grace - grejen är att jag är nog lite mer självsäker än cathy faktiskt, hon ger sig väldigt lätt, medans jag vägra ge upp på allt, och det har faktiskt gett barnen så mycket respekt för mig (som man kan få av en 2½åring) dom lyssnar, gör som jag säger oftast, och samtidigt har vi roligt.

cathy kommer in och var så himla tacksam, för nu slipper ju hon byta mitt i natten.
samtidigt som jag är den enda som kan få på dom kläder om det är stressigt, vilket hon alltid tacka för!
- så ikväll har jag fått höra hur duktig jag är hundra gånger, och att jag är en naturbegåvning, och att hon inte förstår hur hon ska kunna hitta någon annan som fungera så bra med barnen. - japp, där får man skryta!

sen har vi myst framför tvn med william och kate, och två avsnitt förhäxad.
samt en jävla massa skitsnack, om skumma människor som vägra flytta ifrån sin hemby, typ ronneby!
cathy var lika dan, kunde inte förstår varför någon ville stanna kvar där hon bodde .. jag antar vi är dom normala! (:

annars har jag planerat sommaren lite, jakob min vän har ju sådär tusen olika båtar!

Jakob: vi kanske skulle segla i sommar?
Jag: ja! lite ulf lundell - öppna landskap, jordgubbar, lite bra folk, du seglar, jag solar, PERFEKT!
Jakob: du, det blir fan ingen ulf lundell på min båt.
Jag: klart det blir !!!! det här bli super (:

och om jag inte får som jag vill med förflyttad resedatum, så befinner jag mig i sverige om en månad.
okeeeeeej lite otäckt fort det går. - jäävligt dåligt med bilder här, jag ska bättraaa mig!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dem har lätt världens bästa aupair!!! (: <3

2011-04-28 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback