18 April.

en riktigt fin dag, tog hand om ungarna 3 timmar i sträck idag! (längsta någonsin) haha.
men eftersom det var en riktig sommardag så var vi ute hela tiden, och dom lekte med varandra super bra!
min dator är tillbaka, han la t.om till virusprogram och både det ena & det andra, så jag är nöjd!
speciellt för han bara tog 800 kronor, för att fixa om allt, spara alla bilder, köra om det, och instrallera virusskydd.
bara en skiva för att installera om det kosta väl runt 1000 kr.


och nu börja slappveckan, imorgon jobba jag 3 timmar! 9.30 - 11.30 ..... 14.15 - 15.15 and thats it.
kommer blir otroligt skönt faktiskt! ska gå en långpromenad hade jag tänkt mig, och skypa med australien.
tvätta åtav bara fan också .. samt hänga allt ute på linan, aah kommer lukta så gott sen!
Justja, philippa säger faktiskt till numera när hon behöver gå på toa, hon ha gjort så i 3 dagar, vilka framsteg va? inga olyckor whatsoeeeever! och inatt sover dom utan blöja t.om, dock pga att dom vägrade ta på sig dom, och cathy orkade inte, haha! så det blir spännande att se hur många gånger hon får byta sängkläder inatt.

men nu somnar jag ståendes, och klockan är inte ens elva här! - börja bli gammal.
nu kan jag föra över bilder från kameran också och visa, det får jag göra imorgon! ååh saknat min dator.

Kommentarer
Postat av: ´Sara

Vilken förening åker du med till england å sen till austrailen med? eller om du åker själv så hur få du tag i familjerna?:P

2011-04-19 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback