weekend

det blir inte mycket uppdatering här i helgen nu.
direkt efter jobbet ska jag hem till My, ut och äta med 2 tyska tjejer på Red Robin, sova där, six flags tidigt på lördagen, och så åker vi in till Chicago på söndagen, om det inte är pissväder ... annars hörs vi igen på kanske måndag, åtminstone tisdag!

det händer lite saker hemma i Ronneby iaf, haha
http://www.blt.se/nyheter/karlskrona/original-gangsters-vill-till-blekinge%282091032%29.gm

Update:
hörde min värdmamma satt och pratade med en au pair precis, berättade om dom själva osv.
jag hoppas mest bara att dom ta henne och att hon är i USA, tänk om hon är i kanske Sverige? kommer ta minst 4 veckor för henne att komma isf, med att skaffa visum och hela kalaset.
(däremot gissa jag på att dom väljer en tysk)



"det är en investering, ingen förlust, när en man dör för sitt land"
"it is an investment, not a loss when a man dies for his country"
- låter coolare på engelska ...


Jag: jag såg min värdfamilj pratat med en ny tjej!!! (:
sara: vad bra!! vart var hon ifrån?
Jag: Canada!
Sara: jaahaaaaa, hon var från usa, vad bra!
jag: va? Canada är inte Usa
Sara: hahahhahahahah neeeeeej skoja (a) men nära åtminstone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback