amerikanska barn är bortskämda!

har varit en fin tisdag, jag jobba till 11 idag för min värdmamma är på något skolmöte.
men kidsen har hoppat till sängs, så själv ska jag snart in i duschen!

lillkillen har kramats hela dagen och hållt om min midja när jag gå, och hängt på ryggen, och vill gosa och mysa.
har en rätt så rolig video av oss två, han snacka lite svenska och så är han allmänt galen.
men jag visa den när jag kommer hem istället (y)
vi har gjort hans läxa och nu har vi läst 15 minuter, han är RIKTIGT dålig på att uttala R, så det övar vi på.
Eftersom dom är från Boston min värdfamilj så suger hela bunten på att uttala R (i boston gör man inte det)
dom har ju inte bott här i Chicago sådär himla länge och jag tror dom faktiskt lär flytta inom en snar framtid till San francisco, för min värdpappa är där ifrån och hela hans släkt är där osv, men min värdmamma gillar inte Californien, så det blir en tuff kamp där sa hon! haha - men hon börja faktiskt ge med sig!

och imorgon ska jag till gymmet
, inget snack om den saken! detta funkar inte längre alltså.
och när jag ändås har gratis gym med pool och hela kalaset, så varför inte liksom?
(min värdfamilj gav mig ett gymkort på five season, och ett på YMCA, jag kan välja nåt av dessa, five season har utomhuspool, och är därför bra på sommaren, och YMCA har inomhus pool, men jag kör nog på Five season imorgon, dom hade lite fler saker att välja på, det är bra att ha gratis gym på 2 ställen)

och 10åringen är verkligen märklig, jag tror inte hon testa mig, för hon är lika dan mot min värdmamma och hon gör ju allting, men det kan vara saker som - om vi båda ha 5 meter var till ett papper hon behöver, hon gör ingenting och jag håller på med disken, säger hon till mig att ge mig de, UTAN att de bli blött? och jag säger, ja då får du vänta, för nu håller jag på med en gryta liksom (det brinner ju inte) .. det kanske gå 0,5 sekunder, KAN JAG FÅ PAPPRET?! utan att det blir blött eller? .. och då svara jag, men ta de själv om de måste gå undan så jävla snabbt, och då blir hon skit kinkig, kan vara för att min värdmamma släpper ALLT HON HAR i händerna och kuta till ungarna ... igår skulle hon torka av bordet, och fråga mig om hon kan få disktrasan? jag är i ett helt annat rum, när hon själv stå i köket? så jag tänkte väl att hon måste ju menar nån speciellt disktrasa som är högt upp? men då menar hon den som hon står kanske en halv meter ifrån? förstår inte hur bortskämd och lat en 10åring kan bllr? och såna saker är det JÄMT .... och folk kalla mig bortskämd, KNAPPAST!

kan lägga upp två bilder från helgen som Anja tog:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! Your "blog" is AWESOME! This picture is a really good memory! Even if we met once, I'm so glad that we did an to see what is going on to you!! Take care...

2012-01-14 @ 06:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback