sommar i Illinois!

Jag vet joakim att Route 66 inte existera längre och att vägen numer heter Jackson blvd.
men skylten finns i millenium park, SÅ den ska vi leta upp nästa helg!

idag är det kalas varmt ute, 30 grader, sol och svetten öser.
var som en vägg slog emot mig när jag gick upp ifrån källaren, alla fönster var öppna men ändås strömmade varmen in - så denna dag ska ta till varas på, jag hade tänkt ut och springa, men är ju för hett, så jag ta hunden på en lång promenad längs vattnet, där jag kan fota det stenrika husen!

ikväll ska jag och julia nog se på bio, om vi har turen att hitta en bra tid!

HA DET FINT! och idag fyller Viggo-liten 4 år, jag får ge han en bamsekram som födelsedagspresent när jag kommer hem istället, antar alla hans paket är bilar just nu.

Kommentarer
Postat av: björn

hej Malin är det fortfarande varmt? Här är det kallt som fan. Viggo hälsar tillbaka

2010-09-21 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback