sjuk?

idag skulle det blivit Chicago för fulla muggar.
jag sov ingenting inatt, svettades, frös om vartannat.
och idag ha jag svin ont i halsen, huvudvärk och så galeeeeet ont i magen.
får blir chicago till helgen istället, men skönt var det att sova lite till och vila iallafall.

ska nog trycka i mig lite frukost snart, sen köra bort till affären och köpa något gott och sen slaaaappa framför Ghost Whisperer enda tills jobbtiden är inne.

jag la ju ner lite små saker i resväskan igår, och det var så skönt, en sån oehörd lättnad.
jag nästan längtar att få börja packa (jag hatar det annars) .. och jag längtar att få börja fila på nya äventyr.
3 weeks to go! och många fråga fortfarande om jag inte ångrat mig nu när det gått en tid till, och nej, detta beslutet är ett av mina bästa beslut.

jag får iallafall inte bli sjuk nu, det har jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: ewelina

Jaa absolut :D skulle va skitkul att ses :D

Kommer den 1:a oktober, kan höra av mig på facebook när jag kommer ;)

2010-09-15 @ 20:59:45
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback