man få blir tjock här, its okey!

Jag: nu du fluff ska jag väga mig för första gången, håll en tumme!
fluff: jaaa gör de!
jag: MEN HELVETE DUU!!!!!
fluff: SÄG SÄG SÄG!!!
jag: man ska inte väga sig på andras vågar är konstaterat.

inte en kotte är inne från svensk mark förutom fluff, men då är det som vanligt, han är alltid uppe mitt på nätterna, det är skönt, att alltid ha han på kvällarna!

men om en halvtimma ska jag köra mot North Chicago, 30 minuter långt iväg - GPS'n ta mig dit.

ska träffa sigster, för första gången .. pratat sen vintras så det blir spännande, hemma hade jag aldrig kört 30 minuter för en middag! men här känns det rätt lite (;

bilder osv kommer!
ÄR DU MED PÅ DET SIGGE? PICTURES SOM FAN!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Hhahahah, det där med fottona gick ju iiiiiiiinte såå bra!



Bättre lycka nästa gåååång! Nästa helg.. Chicagoo? Passar mig bättre än denna helgen :)

2010-09-18 @ 15:28:47
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback