IKEA!

hur svenska kände inte vi oss när vi kunde uttala namnen på stolarna rätt, på borden och på sängarna
"stolen Underbar, sängen Bädda" .. ah ni vet, när allt stod på svenska och under stod det på engelska.
när vi fick köttbullar och potatismos med svenska flaggan i, när vi hittade choklad, bilar, ballerina kex.
och man kunde säga "den ha jag hemma, det påslakanet har jag, den stolen stå där i mitt rum"





det var det, looooove ikea.

nu kommer lite bilder på hus häromkring (mitt är inte med, för vet inte om jag få lägga ut bilder på det)





så såhär ser det ut här runt gatorna.
men det är vid vattnet som de stora husen är (;


Nu blir det skypning med fluffffeee!!



My's vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback