Halloween är på G.

jag sa ju Lisa alltid hade planer i bakfickan? - det hade hon denna natten också.
min första amerikanska hemmafest, röda plastmuggar, öl-pingis, öl-tunnor (precis som på film)
dock skitmusik, men hade mina vänner från sverige varit här hade dom älskat det, för det är precis deras smak, men det dög! och det var fint sällskap, och pizza bjöds det på. - tyvärr ha jag inga bilder, för det blev så spontant, men dom hade en fest på G nästa helg igen, så får då får jag vara framme med kameran!

Idag skulle ju Chicago visa sina bästa sidor, men jag vakna av upp världens jävla åskoväder, pissregna och kolsvart ute, så istället skriver maggie att dom ska åka till Walmart, klockan är 10:10, hon skriver att hon kommer 10:20, jag skynda mig som en gris, Julia skyndar sig som en gris, och när kommer Maggie? jo, 10:40 ungefär! (;

vi åkte och köpte lite små saker och så hittade vi den största halloween affären jag någonsin sätt.
det var helt insane! sen åt vi på Chillis, ... igår förresten (om jag inte skrev det) - så när jag mötte upp Sigrid inne på ett köpcenter, så ha dom julgranar, tomtar, änglar och en hel jädra lång gång av detta - FÖR TIDIGT



denna var rätt kul, en vägg man klistra upp "en köksvägg" typ, där dom slaktat männsikor på, med blod och skelett som hänger osv, AS COOL!

nu ska jag lägga mig här i sängen och kolla på gårdagens avsnitt på Idol.

"halva maggies hår är blont och halva är svart, nu ville hon gå till helt blond.
vi kikade runt på hårfärgning (finns inte riktigt blont här som hemma) men vi hittade nåt som skulle kunna duga, jag sa till henne att köpa två, för det svarta håret kommer ju blir mycket mörkare än resten.

nu efter två timmar skriver hon ett meddelande om att hon skulle lyssnat på mig och att hon ser förjävlig ut
och att jag måste rädda henne imorgon med en ny färg, HAHA!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback