första hemlängtan?

idag kan jag ha haft min första lilla dos av hemlängtan.
ingen stor, mest en mysig tanke på att jag snart ska få komma hem och göra saker jag vill och älskar.

- ligga i min skönaste säng och titta på Manchester united.
- äta räkmacka till frukost
- dricka riktig oboy.
- åka in till stan och ta fika med vännerna.
- snacka skit med mamma
- har taccokväll eller thaikväll med fredrik, hyra film och blir tjocka av all mat, plus smörpopcorn.
- äta farmors pannkakor
- att vara mig själv.
- svensk mat!

det är lite av sakerna, mest sakna jag nog min säng, min underbara säng och räkmackan!

jag jobba ju aldrig på morgonen, men imorgon ska jag göra det för första och sista gången.
min värdmamma fick in något morgonmöte, och jag måste gå upp redan vid 7? hur ska detta gå!
har inte gått upp tidigt på många veckor!! men det är bara en dag, det ska nog gå bra.

sen är jag rätt gluuupppsk, jag köpte två glasspaket till ungarna i veckan, typ i fredags?
jag ha nästan ätit upp båda två nu, stackars barn!
- men Edy's choklad glass är SÅ GOD, man få ju passa på innan man kommer hem liksom och inte kan äta Edy längre (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback