en dag i USA

glömde berätta världens grej som hände.
vi körde ju som sagt till ikea, jag körde den feta bilen och helt plötsligt stå det TOLLWAY (betal-tull)

Jag:
AAANEEEJ!!! PAY TULL ... VAFAN?!! VILKEN FIL
My: KÖR BARA!!
jag: jag kan ju inte bara köra?!!!

vi kommer fram till en betal-station, som det är när man kör in i Norge, så kasta man ner mynt i en papperskorg nästan, och jag pallade inte läsa hur mycket man skulle ha, så jag kör ner näven i plånboken och kasta mynt för livet
sen lyckas jag köra så det blir sånt Ill-ljud efter däcken och bränt gummi luktar.

My: FICK DU KÖRA?!!!
Jag: jag vet inte? det stod thank you, så jag antar de.

allt detta händer på 10 sekunder, jag kasta i mynt, däcken tjuter, jag skriker, my skriker och michaela säger inte ett ljud. och My skrattade i 20 minuter efter detta ... jag undra mest hur mycket mynt jag slängde i, haha!

nu ikväll ska jag ut med mina fina tyska vänner och äta, jag kommer bli ur-fattig.
Var nere i Evanston nyss på Barnes&Nobles och köpta ghost whispere säsong 4, och andra världskrigs bok, JAG ÄLSKAR BARNES&NOBLES, dom hade kanon mycket serier och kanon mycket sci-fi saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback