Eat Pray Love.

dagen ha spenderats lugnt.
svängde inom apoteket och köpte ansikts-kräm, jag är så torr i ansiktet att det gör ont.
men den verka funka faktiskt!

Nu ikväll var jag med mina tyska vänner i Evanston och såg på bio.

Eat, Pray, Love? eller nåt sånt, med Julia Roberts, en halv okej film, lite konstig!
men shit vad billigt det är med bio här, jämfört med hemma!
däremot springer dom iväg lite med priserna på popcorn osv, men guuu vad stolarna var sköna, de var såna man kan luta sig tillbaka på, så kommer fot-stöd ut .. a ni vet vad fan jag menar (;

min mage gör så ont att jag kan döda, förstår inte att den inte klara av maten här, jag äter ändås GANSKA precis som jag gjorde hemma, men visst dom häller ju i lite extra grejer här i allting .. men man tycker ju isåfall min mage borde varit heeeelt borta dom dagarna vi var i thailand! här är den svullen, strama, sticker osv.

nog om de, ska ta en gooood natt sömn nu, för jag ha inte sovit sen torsdags, sen ska jag sova ut lite extra länge imorgon, 10 kanske? och så MÅSTE jag ut och springa en runda (:

det här är jag.
bättre än såhär blir det inte.


Kommentarer
Postat av: kajsa

vad läskigt med magen :O Brukar du vara känslig mot vissa saker, eller har det bara blivit nu? Krya på dig iaf :D

2010-09-07 @ 13:14:07
URL: http://kaays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback