DS2019 i min hand igen.

åkte till Colleget och frågade efter Kevin som hade ringt mig.
ut kommer den största karl jag någonsin sätt, svart och 100 meter lång.
och när han börja prata så lät han så töntig, haha!
så fråga han om jag var Maria nånting, och jag svar "neeeh malin?"
då svara idioten, åh då har jag inte ditt papper .. "jag hinner tänka 100 tankar om hur jag ska döda karlfan när han ringt och sagt att han hade det" men så skriker han - NOOO IM JUST KIDDING GIRRRL!
och så läxa han upp mig med att aldrig ge bort detta pappret till någon och försöker nån ta det så ska jag skrika, sparkas och slåss för livet - så nu vet jag det (;

körde inom Johnny Rocket på vägen hem, jag ÄLSKAR deras milkshakes, men aldrig prövat deras hamburgare, jag var vrålhungrig och tänkte att en liten burgare hade väl varit något, och fy så gott det var, helt seriöst!
aldrig ätit så god hamburgare, däremot sög pommesen.

jag och koskenkorva sitter och fila på framtida planer, men vi ska fila färdigt dom när jag kommer hem.
men det lutar åt lägenheter i sthlm, jobb i sthlm och högskolor i sthlm, vi får se hur det blir!

ikväll ska jag träffa mina tyskar, och imorgon ska jag nog träffa Sigggeee (sigrid)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback