29 September

jag har ju sovmorgon varenda dag här borta, men jag ställer ändås alltid klockan på runt 10 tiden.
så att man hinner med en hel del på sin lediga tid, jag har inte sovit ut en enda gång - så IDAG skulle blir den dagen, och jag vaknade till halv 12, och var fortfarande trött, men kände att halv 12 får fasen räcka!

jag och figggge har inte skypat sen början på September, så jag tänkte att idag slå vi till, DÅ ÄR HAN INTE INNE?!
du kan skriva i en kommentar vad ditt försvar är?


så idag ska ju jag träna, men jag är SÅ LAT, sen känner jag att jag ha liksom 10 dar kvar här, och jag vet att man gå ner alla kilo man gick upp här, så varför slösa tid på träning? när jag kan se mig omkring och träffa människor istället, träna kan jag göra i Sverige (; (hade jag stannat längre, hade jag ju lätt tränat)

NU FRUKOST!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hejjag har pratat med mormor hon vill gärna ha vykort av dej.Det måste du skicka till tanterna.Imorgon ska jag hem till Monika och dricka vin Ulla,Millan och Annika med mysigt va.Annas händer det inte mycket här hemma puss och kram mamma

2010-09-30 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback