2 september.


fina skyltar jag fick när jag kom, lite andra teckningar och grejer också från kidsen.



lillkillens första dag i 2 klass, vet inte varför han envisades att gå med kartongen på huvudet.
någon baktanke hade han kanske?

min värdmamma bad också mig steka salladen idag?
gissa om jag bara stod där som ett frågetecken? - SAY WHAT?!
jag gjorde det åtminstone och det var helt okej :O

Men nu, MOT STARBUUUCCCKKSSS med mina tyskar vänner! (:

kika även in denna tjejens blogg -
http://minresasomaupair.bloggplatsen.se/2010/01/07/2379690-har-slutar-resan/

hittade precis henne.
hon åkte som au pair, och hon åkte hem ungefär lika snabbt som mig (lite tidigare t.o.m)
ni kan ju läsa att det ungefär är så jag skrivit själv, samma känslor osv.
au pair kan inte passa alla, precis som biologilärare, precis som fotbollstränare eller som rallyförare passa alla.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

DU är saknad här hemma!!!! <3

2010-09-02 @ 07:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback