Urban Outfitters SALE.

Giulia kom och plockade upp mig, hon skrev "jag ha min värdpappas bil, den är skit stor och jag våga inte köra"
jag skrev att du får fan pallra dig hit, så stor kan den knappast vara, så hon kom och HUJEDAMIG det var den största lexus jag sätt i hela mitt liv, fyfan!

(den ser rätt töntig ut, men hon stå på en sluttning och sen fick man hoppa in i bilen för att komma upp)

vi körde till Evanston och till Urban outfitters som jag tycker kan vara den ENDA affären i USA man kan handla i, och som ha vettiga kläder .. och såklart har dom rea? SALE SALE SALE överallt, blev ju tokig där inne och beslöt mig för att köpa 4 plagg, (övervikt på söndag absolut)

Bahai tempel i Wilmette, rätt så känt - för vad verka ingen veta.













denna vetifan, känns lite som ett impulsköp och inte min stil.
men den kan komma till användning någon gång? den satt fint åtminstone.
REA var det åtminstone, så det var inte så att jag köpte allt för flera 100 kr.
mycket var för typ 60-70 kronor.

och ikväll MÅSTE jag packa.
för jag hinner inte imorgon och absolut inte på lördag.
så jag har idag och sen får jag isf gå upp äckligt tidigt på söndag om jag ska hinna med någonting över huvudtaget.

ikväll ska jag vara färdig, det är ett måste.
nu ska jag börja jobba, jobba fan till 10 ikväll - är skolmöte.
men är väl lika bra att jag håller mig hemma annars blir det väl ingen packning alls.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha jag satt och tittade på bilderna, så tyckte jag liksom - ja men det är nice kläder. Sen kom jag till sista bilden och fick typ en chock :P haha. Men den va jättefin den med (: Och börja packa!!!

2010-10-07 @ 22:14:21
Postat av: Fredrik

haha jag satt och tittade på bilderna, så tyckte jag liksom - ja men det är nice kläder. Sen kom jag till sista bilden och fick typ en chock :P haha. Men den va jättefin den med (: Och börja packa!!!

2010-10-07 @ 22:19:43
Postat av: Emelie L

Bahai tempel är rätt så ovanliga, jag har hört nånstans att det bara skulle finnas kring sex tempel i världen. Så det du sett där är verkligen nåt att bocka av på listan. Bahai är en religion med ursprung i Mellanöstern. Sen finns det nåt som heter Bahai gardens också, dessa finns det fler av om jag förstått det rätt...

2010-10-09 @ 17:57:00
URL: http://travelingseoul.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback