thailand?

skrev att jag inte skulle blogga mer, men jag har nyheter, underbara nyheter, fina nyheter!

min bror flyttar till thailand i November med en kompis, lägenhet i Koh Chang till februari.
och jag saknar paradisön så att jag kan dö, så vad gör det om jag stanna där i Januari månad?
så har suttit och pratat med jocke om min idé, och han tyckte det lät perfekt och tyckte jag borde komma ner och Kenny instämde, så när jag kommer hem från USA, ska jag boka flygstol ner till Thailand i början av Januari ... JAG KOMMER TILLBAKA! till det finaste landet på jorden.
så om allt gå som det är tänkt, spendera jag ett par veckor på paradisön med min bror.

så nu ska det letas billiga flygstolar.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud va bra, lättnad! :D

2010-10-01 @ 23:39:09
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Men jag har lite pengar på mitt svenskakonto och så har jag lite på mitt amerikanska. Och jag kan inte få över pengarna från mitt amerikanska till det svenska. Så det är där det problemet ligger. Annars hade det ju varit en smart idé om alla pengarna jag skulle ha låg på mitt svenska. :)

2010-10-02 @ 19:41:52
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback