Chicago - Navy Pier - Cheesecake Factory.

har lite tid för en snabb uppdatering!
lördag igår, Evelina kom hit rätt tidigt, vi drog till Downtown, mötte upp Alexandra på tåget.
var på Millenium Park, (evelina måste ju få se allt) vi drog ut till Navy Pier och det var ett SKIT VÄDER.
det blåsta, Chicago är ju kallt för "the Windy City" dock inte för att de blåser, utan för att någon politiker hade pratat så jävla mycket om Chicago osv, men igår kunde man kallat de det, de blåste, och blåste och det var TRÖGT att gå framåt, man blåste bakåts, och ofta bruka man ju skämta om de? "jag kan knappt gå framåt" - men nu gick det verkligen inte, aldrig varit med om en värre storm.

men vi drog oss upp mot Hancock, in i shoppingcentret, och där vi mötte upp Maria.
sen drog vi till Cheesecake factory, väntetiden var 50 minuter, men vi härdade ut! - är det gott så är det.

när vi skulle åka hem sen, så skrämde alla dom 3 upp varandra med att mördare skulle komma, och ta död på Alexandra (som skulle behöva gå själv hem) haha! så vi fick prata med henne hela vägen hem, så att hon kom hem, och hem kom hon .. och vi 3 med, jag och maria skjutsade hem Evelina, sen däckade vi som stockar!

nu är det SÖNDAG - den 3 Oktober, som vi väntat - det är NHL DAGS!!!
Maria och jag har ätit frukost här hos mig och ska ta tåget om 50 minuter, jag ska visa henne Ensam Hemma huset först när hon ändås är här, men det var den uppdateringen, imorgon när ni vaknar får ni troligtvis ser lite Blackhawks bilder (; kameran är laddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback