a good thursday.

satt och funderade på om det var någon mening att ta sig ner till downtown imorgon med Kaylem.
tågen går ju så sjukt sällan här, vilket man inte kan tror? men det är en gång i timmen. HELT SKADLIGT för att vara en sån stor stad, så jag hinner knappt vara istan i 2 timmar, och det känns lite onödigt faktiskt.
men den som lever får se hur det blir.

jag har börjat packa åtminstone, tvättat allt jag behöver tvätta så nu gör jag inte det mer.
jag sitter barnvakt nu, min värdmamma/pappa och 14åringen är på skolmöte.
och SJÄLVKLART hade 10åringen glömt hela sin ryggsäcka i den bilen dom tog, med alla läxor.
så min värdmamma gav mig vägbeskrvining och hela kalaset så vi kunde komma dit, och när vi kom fram ser vi den fetaste parkering i heeeeela världen, vi körde omkring i minst 20 minuter och letade efter bilen, som tur var hittade vi de, när jag kolla mobilen sen ser jag att jag ha 4 missade samtal och ett Voice mail, där min värdmamma säger att hon kan komma ut och visa oss bilen när vi är där - GOOD MALIN! sätt på ljud på mobilen.
- roliga var att innan vi skulle åka, så sa 12åringen att hon stanna hemma, och jag frågade lillkillen om han ville följa med eller stanna hemma, han svara stanna hemma, så när jag och tjejen backat ut, kommer han utspringades för livet, skriker, gråter osv, och säger att han blev mörkrädd och ville följa med, haha!

nu har vi precis myst jag och killen, läst två böcker och legat i mörket och pratat strunt, så nu sover alla så gott.
så nu ska jag ut en tripp med hunden, flyga in i duschen, packa och se på criminal minds.

justja: min värdmamma kom ner och sa att varken killen eller 10åringen kommer vara hemma på hela eftermiddagen eller kvällen imorgon, och att jag inte behöver "babysitting" med 12&14åringen .. för dom dra ju till kompisar, vad ska jag göra här från 3 till halv 11 på kvällen? - jag frågade inte, för känns ju lite dumt att fråga vad fan jag ska göra här? eller? jag fråga nog ifs imorgon, brudarna skulle på Bio, hade ju vart nice och följa med isf.

NU BÖRJA COLOMBUS WEEKEND!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Tack så mycket! Det gör mig glad att höra. :)



Faktum är att det låter ju inte som om du jobbar ihjäl dig precis. ;) När är det du åker hem? Den 14?

2010-10-08 @ 05:09:11
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tjena Malin glöm ej vykorten.Snygga kläder speciellt den grå koftan och klänningen puss mamma

2010-10-08 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback