5 days to go.

vet ni det första jag ska göra när jag kommer till Sverige?
- jag ska ta en hel veckas semester (arbetsförmedlingen ingår dock en timme i den veckan)
jag kom på att jag inte haft en vecka ledigt sen påsklovet i april, så det ska bli hemskt skönt att bara ta och sova, slappa och känna sig lite ledig, började jobba direkt efter studenten och så jobbade jag till 2 dagar innan jag åkte.
tror dock den veckan också kommer gå åt till att få bort min jetlag på bästa möjliga sätt.
men utöver det ska jag inte tänka ETT SKIT på framtiden, och vad jag ska göra osv.

verka som att min blogg låg nere ett litet tag också?
vet inte om blogg.se håller på att fixa nytt eller vad dom pyssla med, men om ni kommer in ibland och ibland inte så kan det beror på de (så att du vet mamma)
3 arbetsdagar kvar här i USA, och två lediga dagar kvar, lördagen ska jag ta tillvara på!
och söndagen och måndagen blir en stor resedag för mig, 19:30 sätter jag mig på flyget mot Irland, mellanlandar 8:00 i Dublin, flyger därifrån 11:00 och landar i köpenhamn 14:15 (allt är lokal-tid, så resan från dublin ta 2 timmar och 15 minuter, inte 3 timmar, osv) eftersom köpenhamn är en timme före helt plötsligt.

igår var det ju förrestern 10 grader, nu har vi fina 25 .. det slå om fort.
nu är klockan nästan 8 och man kan gå runt i tshirt, jag och 14åringen tog en runda med hunden, vi blev påhoppade av en annan FET svart hund, vi skrek i kör, och så kollade vi på alla husen som är halloween pyntade, i ett hus hängde en STOR spindel ut från ett fönster.
den var större än fönstret, för den hängde från övervåningen ner till första våningen, helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback