Matchning nummer 4.

sidär, där kom en fjärde familj.
en flicka på 10 år bara, och en vovve.
vet inte om det är så kul att bara ha ett barn, eller kanske det är?
hon gillade sport och sådär iaf, så det var ju tur (:

en egen bil åtminstone, och hon ville att au parien skulle vara väldigt erfaren med att köra.
och det anser jag mig väl att vara, dock behövde jag inte ens köra henne till skolan?
för det gick skolbussar, haha! - känns som om det kommer bli så himla tomt?
eller ah förstår nån mig ens lite? (a) haha ... ett barn liksom, Ja jag vet inte!
men det var London kontoret som skickade ut all info, med bilder och deras "family essay"
så det är ju inte ens säkert dom kontakta mig heller!

(dom hade skickat sin gatuadress också .. kan ju tala om för er att det var det fetaste huset jag sätt på länge, enligt google earth. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback