Matchning nummer 3.

HERREGUD det gå fort!!!!!!! JAG ÄLSKAR DETHÄR, HAHAHAH!

en familj med BÅDE mamma&pappa (London hade skrivit att hon var ensamstående, men det var hon inte, hon var gift) haha, en pojke på 11 och en tjej på 8.
Från New Jersey dom också (: fast 15 minuter till New york City denna gången.
barnen älskade fotboll, basket, tennis, simning osvosv.
jag fick bil, rum och badrum, dom ville ha mig i augusti isf och mamman ville prata ikväll eller söndag (:
ihihihihihihih. - verkade dock som om jag jobbade till typ 7 på kvällarna, men ah dom går ju i skolan från 8 till 4 varje dag, och båda föräldrna är Advokater, roliga är att alla mina tre matcher har nån i familjen varit advokat. haha

"du har ansvar för dom när dom vill duscha/bada" - hahahahah.
bada man inte själv när man är 11? (: - fast hon kanske menar poolen eller nåt? :P

(den röda pluppen)
2 matchningen låg mer väst om NYC (20 min)
denna nu bor mer norr om NYC (10-15 min)

Kommentarer
Postat av: sigrid

Jee, vad vare det jag sa! Mycket matchningar innan helgen :)



Jag kan säga att den familjen jag också hade kontakt med är supergoá, förutom att mamman har oändligt med frågor.. Sen är de judar med ju ;P



Lycka till med denna familjen i alla fall

2010-03-19 @ 15:04:32
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Marie

Oh roooligt :D



Är du intresserad av familjen? :D



sv: tack för tipsen :D det hjälpte!

2010-03-19 @ 17:20:47
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback