Matchning nummer 2

kikade in på mailen nyss och så såg jag att en mamma från New Jersey hade skrivit till mig.
däremot tror jag, eller är GANSKA säker på att det är ex antal bloggare som jag läser som haft samma familj (; haha.

dom bor i New Jersey, 25 min från New york.
mamman skrev att Au pair in america troligtvis redan skickat lite bilder och sådär, men det har dom icke.
så det kommer väl kanske, ... tre barn, 11,9 och 5 (; haha känner ni igen detta?! två pojkkaaar och en tjej.

Thats it! - familjen var på semester just nu så får se när dom kommer tillbaka, däremot skulle dom ha datorn med sig så jag kan svara (;

(den röda pluppen)

Kommentarer
Postat av: sigrid

hahahaha! Detta är min gamla match som jag nyss tackade nej till! De bor i South Orange? Hihi, mamman och pappan är i Costa Rica nu ;P

2010-03-19 @ 12:56:48
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: sigrid

Ps, mamman kommer terrorisera dig med frågor ;)

2010-03-19 @ 12:57:59
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback