If you’re meant to be with our family, then it will happen

Mamman skrev precis att hon förstår precis att jag inte vill ta några förhastade slutsatser osv och att ett helt år med en ny familj är en stor grej.
sen skrev hon att hon ska börja prata med andra au pairer så länge och om det är meningen att jag ska vara med dom så är det meningen, men jag skulle fortsätta skicka frågor osv.


så ja vi får väl se helt enkelt, men jag tror att deras nästa au pair dom kommer kontakta kommer att vilja ha dom.
men då var det väl inte meningen att det ska bli vi heller, right?

är det ens någon annan som pratat såhär "kort stund" med sin familj dom matchat med?
känns som om alla tagit minst en vecka innan dom matchat osv?

men imorgon ringer jag SI iaf, vill fråga dom lite saker.
men jag har börjat få en riktigt fin känsla av denna familjen faktiskt .. haha!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh gud vad kul att läsa om dina matchingar! Jag kom ihåg när jag var i matchningsprocessen och det var alltid lika spännande när det kom ett mail från en ny familj. Lycka till med vad du än väljer, tänk på att fråga mycket och var kräsen! Du ska ändå vara där ett helt år så även de små frågorna spelar faktiskt roll. Skriv gärna om du vill ha tips eller råd!



Kram,

Jessica

2010-03-21 @ 18:19:51
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: Lollo

Alltså det låter verkligen jättebra att du börjar känna mer och mer för familjen och att mamman samtidigt förstår dig med. Det låter bra att du ska ringa SI, de kanske kan hjälpa dig lite.

Det verkar inte vara en dum familj alls det där du. Det är väl gött att du får lite fritid och får vara ledig och göra det du vill på dagarna ;)

2010-03-21 @ 18:28:05
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jag kan säga dig att Ann Arbour och Michigan är superfint! Jag var däör med min skola, då vi hade utbyte med dem! Du förstår inte vad kul det var!



Allvarligt talat - för mig tog det typ en vecka sen matchade jag med min familj, men denna familjen verkar jättefin, och ni har ju mailat en massa och även pratat i telefon - känns det bra efter det så tycker inte jag det finns mycket att vänta på, men som sagt det måste kännas rtt! Och anatgligen känns det rätt s rätt eftersom den fina och sköna känslan kommer efter att ni pratat! Skulle också vara kul att ha dig så närma så att säga ;)

2010-03-21 @ 18:32:34
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback