21 mars.

jag ska tacka nej till New Jersey familjen.
det var så mycket som inte alls kändes bra, min pojkvän fick inte komma, jag skulle typ plocka undan efter dom ibland, för pappan var slarvig, sen laga mat varje kväll, (hade jag tyckt mat var kul så visst men nu gör jag inte de)
sen pratade hon skit om sin egna au pair? fan är det för stil liksom? :s vuxna människa!

Detroit-mamman skickade precis ett jätte långt mail om saker jag kan göra, 10 shopping ställen i närheten, alla ishockey/fotbolls lag, Detroit red wings osv, för hon visste jag älskade sport, hon sa att hennes au pair hade någon svensk i sin LCC grupp, men det fanns massor au pairer (mest tyskar) - och vissa bodde 10 min iväg, vissa 30 min, men eftersom jag få ha bil jämt, gratis bensin jämt så kan jag ju köra vart jag vill.
och mamman skrev att Ann Arbor var en riktig studentstad med klubbar som tog in 18+ och så fanns det massa hemmafester osv :P haha

sen avslutade hon med
" I want you to be happy, We are a very nice family but with only one child so you will have most of the day free to do other things.
do you still want me to call you later today, or would you like to speak with more families first?"

jag vet, ni är världens finaste familj! - vad hindra mig? herregudherregud.
men jag ska fråga henne om jag kan få till imorgon att bestämma mig isf, så jag kan ringa SI och höra med dom lite osv (:


men om jag ska vara ärlig så känns det bättre och bättre för varje mail!
jag vet jag hade trivts i familjen, men det känns ännu bättre när jag vet att det finns endel au pairer osv, speciellt eftersom jag är ledig så mycket och sen ifs på helger kan jag ju köra till Chicago ju, för det var inte så långt (:

jag älskar att familjen är så HIMLA öppna, dom älskade att mina vänner ville hälsa på och att fredrik ska hälsa på, dom frågade t.o.m igår när han ville komma, haha :P

jag tror inte denna familjen letar efter en au pair, jag tror dom helt och hållet leta efter en syster och en dotter liksom och det är det som känns så sjukt fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback