vad har jag gjort om 1 år?

Malin heter jag, skulle egentligen hetat Tove, eller om det var Tova, jag minns aldrig, Malin är ju den jag är nu så det spela väl ingen större roll vad de skulle blivit, jag tog studenten för mer än en månad sen från Estet programet och hade jag fått välja om, så hade jag inte gjort det, jag ha spenderat 3 roliga år av mitt liv inne på det programet.
min inriktning var Media, och det är även det jag vill jobba med i framtiden - sportjournalist på en stor tidning, om mindre än en månad åker jag till USA för att jobba som au pair ett år, jag kom in på journalisthögskolan, det känns ju lite surt att tacka nej, men jag ska ju till Chicago och leva livet där, förhoppningsvis blir mitt år perfekt!
jag har en pojkvän sen många många år tillbaka, jag är nöjd med det, ibland går han mig på nerverna, men de gör väl alla? jag har många vänner, men bara ett få par nära vänner, som jag hoppas hälsa på mig borta i staterna, jag har träffat hundra tals au pair vänner som jag hoppas kommer hålla kontakten med för alltid, vi kommer inte bo på samma ställe, men vi hittade varandra genom internet, och de kan fortsätta så lite till, förhoppningsvis ta jag mig en tripp till dom i USA och hälsa på, kanske träffa jag en och en annan vän som jag kan spendera mitt år med där borta.

tanken bakom detta inlägget är väl att se hur och vad jag ha gjort om precis ett år, vart i världen jag befinner mig och vilka drömmar som slog in, vilka människor som hälsade på och om livet i Chicago blev ett helt år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback