Usa-prat överallt.

åt glass med david i flera timmar, vi var inne på banken för att säga till vi ville växla dollar.
14 dar innan behövde man säga till? hel wierd, david hade fattat det som 1 dag innan.
han åker om 2 veckor. tur jag frågade där!

det var så skönt att prata om USA med någon som själv ska dit, och gå igenom samma process.
visst, han ska ju inte bli au pair, han ska ju plugga, men det är ju ändås samma nästintill.
blir bra när han fått sitt schema över hösten och våren, så kan han och jag planera en liten trip.
han bor ju inte så långt utanför Hollywood, så det blir förhäxad huset och fan vet allt!

fick lönelappen idag också, på fredag blir det en gooooo dag! (;

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Winston-Salem NC :)

2010-07-20 @ 22:40:21
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha, Malin, jag har inte riktigt klurat ut hur jag ska lyckas med det. De får hänga med i värsta fall.. Funderar på om de kanske får plats i resväskan, hm...



Nice! jag MÅSTE bara se Hollywood skylten alltså. ;D

2010-07-20 @ 23:07:54
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback