Listan börja bli kortare.

som ni ser så har Marie ändrat om lite grann, I like it!
själv ska jag ändra om headern, men den få väntas!

nu ha jag printat ut internationella körkorts papper, så ska skriva under de och skicka ivääääg.
och sen när jag är ledig i veckan så ska SI's avgift betalas, och sen är jag färdig med allt sånt.
sitter också nu och trycker runt på lite olika Bärbara DVDer, har nog hittat en jag vill ha!

Men nu ska jag hoppa till jobbet, eller a först in i duschen sen mot jobbet.
ha lovat mammmmsen att köpa hem frallor på morgonen - om hon håller käften fram till typ 12 på morgonen!

nu känner man att man kommer längre fram på den här resan som snart ska ta fart.
listan man ha gjort börja bli mer kryssad än saker att göra .. Det är fint! 28 days to go.

Kommentarer
Postat av: Louise

okej jag trodde typ alla hade snackat med sina värdbarn, men då vet jag att det inte är så :)

2010-07-25 @ 22:22:36
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Veronika-blivande au pair

Ska du ta extraförsäkringen med SI?

2010-07-26 @ 09:46:16
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback