inte glad över USA idag.

idag är ingen USA-dag för mig, längtar inte alls.
kan mycket väl beror på att jag mår röv, då bruka man alltid vilja ligga i sin säng och ha en mamma som gör allt åt en. min mamma är självklart iväg hela dagen idag, och kan inte göra de .. så då känns det ännu mer tomt.

så idag har jag säkert undrat en miljard gånger varför jag ska göra detta.
jag vill bo hemma för resten av mitt liv, få allt serverat på ett fat, sova i min säng och träffa de personer jag vill.

dock kan man inte bo hemma för resten av livet, sure .. det går. men nej.
men det är ju inte direkt ett litet steg jag ta med att flytta hemifrån för första gången.


anyway ... you all get my point - jag vill inte bli sjuk i USA, inte en enda gång, gissa hemlängtan jag kommer få då, då vill jag bara hem till mamma, det kommer vara måttligt tomt att inte få göra de.
meeeeen jag ska hålla mina tummar för att jag aldrig bli sjuk där, och att jag bli frisk från det jag har nu ganska så fort, ska iaf försöka gå till jobbet imorgon, så ska hoppa i sängs redan nu, behöver sova (:

frukta redan inför denna jobbveckan, jag trivs, de gör jag ... de är alla sjukt trevliga och hjälpsamma till tusen.
men det är inte kul? även om man trivs så gå tiden så sakta, samma grej over and over again.
och jag har runt 18 arbetsdagar kvar, - inte mycket .. men det är verkligen en pina.

Kommentarer
Postat av: Molly

hoppas du känner dig bättre snart, btw så är usa uuuuuuuuuuunderbart. vill bara tillbaka och är väldigt avis på dig som ska bo där!

2010-07-21 @ 23:37:13
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag förstår PRECIS hur du menar. Sist jag var sjuk var de nått fel på min mage så det enda jag kunde göra var att ligga i sängen o plågas och det gjorde så svinigt ont och jag bara lipade. Då tänkte jag att "jag vill itne till USA", jag vill aldrig bli sjuk där för då kommer jag gå under typ..

Så jag hoppas bara att jag håller mej frisk där borta! :)

2010-07-22 @ 13:19:54
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback