Högskolebesked.




jag kom in på ett par högskoleutbildningar som jag sökte om, tycker Studeras system är skapligt märkligt, förstår knappt någonting.

tyvärr kom jag inte in på ena journalisthögskolan i Sundsvall (eller jag är reserv 345, är det uteslutet då eller?) haha! (; de två andra är jag 1 och 5 reserv ... men, jag kan bara svara Ja och inte Nej, och det står att jag måste svara!
jag kan ju tyvärr inte börja läsa högskolan till hösten (troligtvis vet ni alla varför) ... känns surt att klicka i nej!
Next year! (:

alla som jag sökte ingår inte i Studera.nu, vissa skolor var ju så man sökte själv och skrev lite om sig osv!

äntligen är förmiddagarna slut, det värsta med eftermiddagar nu är det är på tok för varmt att jobba där inne, man orka inte! - idag har jag inte gjort ETT SKIT, för det var montering av min maskin från 06:30 till 13:40, alltså när jag börja och sluta typ, dom ha det 2 gånger om året, jävligt kul att bara sitta, fick springa runt och hjälpa fluffe istället

6 veckor! Spanien vann, precis som jag sa! det lag jag heja på förlora alltid .. det är 33 grader ute, poolen har 27, jag flyter omkring där i jämt, det åskade igår från de jag gick och la mig tills jag vaknade, imorgon ska jag till läkaren och kolla foooosingen! (tror jag börja få nageltrång, och palla de nu när jag åker?)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, eller hur det är ju bara jobbigt :P

2010-07-12 @ 21:26:20
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: sigrid

Soooon you arriveees :)



Jeej, det kommer att bli rooligt, om jag köper ett weekend pass på helgen så kostar det 7 dollar och jag får åka huuur mycket tog som helst! Det är typ skitbra juu!

2010-07-13 @ 02:01:33
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket! det behövs :)

2010-07-13 @ 05:43:06
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback