glöm inte DS2019

satt och funderade över vart i världen Louise nu höll hus, hon flög från Kastrup runt 2 tiden idag.
och det dimper ner ett sms att hon ha glömt ... DS2019 hemma i sverige och sitter fast i tyskland för att planet är sönder och dom kan inte starta .. och där kände jag vilket helvete det kan bli för henne nu! det kan också gå som en dans och dom släpper in henne som turist i USA och så får hon ordna med papper där nere sen ... eller mardrömmen, hon får återvända tillbaka! - jag ska hålla varenda satans tumme jag ha för min vän, du får inte komma tillbaka till Sverige, jag stå på Kastrup och spotta på dig då och löper amok om att du ha knark i röven och dom måste skicka dig till USA igen!

Lycka till vänneeeeenn! jag ha en bra magkänsla trots allt.

Kommentarer
Postat av: marie

ah fy fan... :( LOLLO!!!!!

Kommer dubbelkolla 10000 ggr, btw såg att jag glömt fixa sidorna här när man ska kommentera, HAHAHA glömde helt bort :( fan vad fult

2010-07-26 @ 20:12:06
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback