check-lista.

spenderat hela min kväll hemma hos Anton (fluff) ... glassätande, grillning, skitsnack, planerat en resa, och köpt ett dåligt spel. - vi funderade på en resa till stockholm, vi var där en vecka i höstas/vintras, då försökte vi döda varandra, så vi tänkte köra på Kalmar en dag, haha! snabbt, enkelt och vi jobba jäääämt, så en dag blir fint.
one last thing together.
förstår ni hur svårt det var att hitta en tid? fluff jobba mån-fre, och jag skiftar, så jobba nästan varje helg, där förstod jag hur jävla lite tid jag hade kvar .. EN enda hel dag hittade vi, då är det lite tid vi har att göra med.

jag kommer sakna alla, ni måste skicka email, men helst brev, skicka massvis av brev! brev är roligast! (:
ett år gå fort! snart sitter vi i brunnsparken igen och röker vattenpipa! (: (fråga om adress så får ni den)


nu ska jag göra en lista på allt som har gjorts och behöver göras innan helst den 20 augusti.

(x) hälsoundersökning.
(x) tbc-test
(x) nytt pass.
(x) visum
(x) köpa resväska.
(x) fixat allt med banken, internet dosa, fullmakter osv.
(x) skicka in "free depature" till London kontoret
( ) skicka in det nya betyget (frågade SI, och de vore bra om man skickade in de) så lika bra de.
( ) växla till Dollar.
( ) Betala 350 Euro till SI
( ) beställa Internationella körkortet.
( ) lämna in fullmakten
( ) köpa presenter.
( ) köpa Vakumpåsar.
(/) dra till tandläkaren (20 juli)
( ) har avskedsfest (har ett datum på G)
( ) träffa ALLLLLLLLLLLLLA människor jag vill träffa.
( ) köpa bärbar DVD spelare

helt plötsligt kändes det inte så stressigt längre?
kändes väldigt lite, har säkert glömt ex antal grejer.
en packlista får ni imorgon (y) nu ska jag dääääääääääääääääääääcka! (:

imorgon blir de taccccomys och film, blir fint de (: sen är förmiddagar över, och jag gilla läget igen.
god natt.

det känns som igår .. 11 Juni 2010.
jag saknar den dagen, jag sakna lådbilsracet, balen.
all taggning .... ES07

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad köpte du för väska? :) Eller har jag frågat det redan?

2010-07-01 @ 22:45:05
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: sigrid

Ha, jag vet det är sinnes :) Ha, var försvann tiden liksom?



Börjar tänka på det där med vakumpåsar kankse inte skulle vara en jättedum ide.. men .. haha! Fan vad kluven jag är till allt nu :) Ha, vill men samtisigt känns det lite onödigt.. tänk så spriker påsarna och väskan bara POFF!

2010-07-02 @ 07:53:26
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: sofie

Vi kommer ha återträff någon gång igen, var så säker :) Och jag kommer hälsa på dig i Chicago ;)

2010-07-02 @ 16:31:09
URL: http://sofiealvesved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback