bara USA i huvudet.

för en månad sen skickade jag ett mail till SI om det var många som åkte den 23, (jag var för nyfiken för att vänta på det mailet 10 dar innan) .. och vi var 9 stycken svenskar just då, och jag ha ju kontaktat dom alla, hehe!
och frågat vart dom ska, det sjuka är att vi är 5 (!!!!!) stycken svenska som åker den 23, av dom 9, som ska till Chicago, vad är oddsen?

men jag gillar't, resekompisar från New York till Chicago blir vi allihopa, det kommer bli skoj.

sen ha jag pratat med vääärldens härligaste tjej som också åker då med SI (au pair in america för henne) hon är från Mexico och ska bo i New York sen, så sjuuuukt trevlig, har förklarat för henne hur vinter är och hon är sjukt förväntansfull, haha! inte ofta någon längtar till kylan! men hon hade ju aldrig upplevt det "but you're well dressed, right?"

alla mina tankar är där borta nu, i usa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback