avskedshejrå.

avsked? - det är ju inte så att jag ska dö.
eller att vi aldrig mer ses igen .. men ett litet hejdå-chill-mys-grilla. det är ju inte bara jag som flytta.
alla andra flytta ju också, men jag sikta på den 6 Augusti, så boka inte upp nånting då!
det är en fredag och den sista helgen jag kan och är ledig, så nu får ni fan vara lediga!
(när jag vet om de blir 6 augusti, säger jag till allllllllllllla som få/vill komma)

inget röjarparty för de palla jag inte, men grilledill, snacka skit, bada pool om man vill, hehe!

but now you know!
men mitt första avsked
blir imorgon med Louise, även om vi måste ses i USA.


Kommentarer
Postat av: Tinde

jag kommer till poolpartyt. var det röjarfest sa du?

2010-07-07 @ 23:33:08
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback