28 Juli

Precis kommit hem från Kristianstad, mötte upp Ebba!
min resekompis från Kastrup till New York - vi hade inte pratat så mycket innan, 2-3 emails kanske, men oj vad kul det var, det roliga var att vi inte visste något om varandra eller om familjerna vi ska till, så vi hade ju allt att prata om, hon ska bo mitt i San Francisco, vilket är ju ett perfekt tillfälle för mig att åka dit och ha någonstans att bo (; sen hinner vi ju bränna av 9 timmar påväg mot New York, vi kan gråta ikapp på Kastrup och vi kommer säga hejdå till varandra på skolan med SI, blir kanon det här!

tyvärr blev det inte så länge, hon skulle upp till sthlm idag för att skaffa sitt Visum!
så när jag sitter på tåget får jag ett sms av Marie att hon ska in till kstad och undra om jag är kvar?
jag hade PRECCCCIS hoppat på tåget hem, så sjukt retfullt, men jag få helt enkelt åka en vända ner till innan USA!

imorgon är det jobb som gäller, usch förmiddagar! gillar inte .. men jag ha bara 14 jobbdagar kvar sen slipper jag tarkett, 14 dar är ingenting! FY så skönt.

Kommentarer
Postat av: Josefin - blivande au pair

ja, men eller hur. vem fasiken har varken tv eller internet? :)

2010-07-28 @ 17:50:10
URL: http://nannydiaries.blogg.se/
Postat av: marie

Haha så jävla irriterande :( smsade så fort jag fick reda på det (U) DUMMA!

2010-07-28 @ 19:16:29
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback