you want a cock?

min gata

My med lilla bilen.

Campus - Trinity university.

första gången på donken, och det var gott!

ekorrar är lika vanligt som typ myror i sverige.


My och jag ha spenderat dagen på College, kört vilse och ätit på donken.
på donken jobbade där bara mexicanare och dom kunde inte säga "do you want a coke" - det betyder, vill du ha en cola, utan dom sa "do you want a cock" - och det få ni räkna ut själva vad det betyder.
My började as flabba, jag hör ju ingenting som vanligt, för jag sa mer WHAT? WHAT? what is she saying?!!
så jag sa mest I take the same, då fråga hon mig också om jag ska ha en cock.

Vi körde vilse också, vi var inne på en bensinmack och gjorde 2-3 varv, tills någon kom och frågade om vi var vilse, VI VILL TILL WINNETKA!

nu ska jag snart få killen till hockey-träning, och sen ta tjejerna till Frozen yoouuuugart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback