växlat ut dollar.


det ser inte ut som att jag ha något hår, eller bara det där på bilden, så är ju tack&lov inte fallet.
däremot får ni slänga ett öga på alla dollar jag har i handen!
många 1 dollar, så därför det ser kalas mycket ut (fick dom av jocke när han kom hem från USA, lite rester)

sen har jag köpt alla nässpray, åksjuketabletter, små shampoo-flaskor osv.
så nu har jag köpt precis alllllting, utom chokladen till värdfamiljen, gör väl det i helgen.

nu ska jag in till stan och fika med sara och sofia.
(tänkte först också: att fyfan att sitta och vänta i London i över 2 timmar, men så kom jag på att Heathrow är en av världens största flygplatser, och det kommer ta mig minst 1 timme att hitta rätt till nästa gate, haha)

Kommentarer
Postat av: Molly

åh, haha. coolt. Hittade massa quarters i min väska idag, det står vilken stat de är ifrån, så jag var tvungen att ha en new york quarter kvar i väskan..



svar: haha, ja, tvåan gick lixom fort, så detta år kommer förmodligen gå ännu fortare. galet!



Ehm nej, jag velar fram och tillbaka hela tiden, kan inte bestämma mig. Men dröm utbildningen just nu är juristlinjen. tror jag, eller journalistik. Men ja vill vääääldigt gärna plugga i usa direkt efter, bor nämligen gratis hos släkting som bor en halvtimme från D.C. Men då är frågan vad man ska plugga..? Så ja, om jag skulle bestämma idag skulle jag åka till usa direkt.

2010-08-17 @ 18:59:01
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 21:34:06
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback