shopping mall.

Precis kommit hem från Northbrook, ett ställe 15 min härifrån.
My var och plockade upp mig så körde vi till ett shoppingcenter
hittade lite saker på Victoria Secret och på World supermarket - svenskt godis osv.

runt 6 tiden kommer Julia och plocka upp mig, så ska vi möta lite andra tjejer för middag.
tyskar hela högen, så förhoppningsvis prata dom bara engelska!


imorgon är första jobba-dagen, dock ska jag bort till Colleget och försöka komma in på den satans Historia kursen.
håll en tumme för det (:

fatta vad jag stör mig på alla stop-skyltar i detta land eller.
det är som att dom tänkte "Ja, här sätter vi en, och 3 meter efter sätter vi en till"
och här stanna man inte framför dom, man sakta in och kommer de inga fler bilar så kör man.
My stanna framför VARJE! och sen missade hon en gång och så fick vi tväääärstanna, satte godiset i halsen, blev kallabaaliick, och så kör hon mot rött och säger oj istället?! goaaa glada göteborgare.

Kommentarer
Postat av: evelina

Hejsan.

Jag har fått en matchning med en familj i chicago och ska nog åka till dom :D

2010-08-30 @ 00:39:13
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nice! Jag vill också läsa historia när jag är där tror jag :D

2010-08-30 @ 18:42:19
URL: http://jenny-mittaventyriusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback