iaf - iallafall.

glömde att mina föräldrar från stenåldern läser här.
iaf - iallafall ... förkortningar får jag nog lägga av med, men iaf tänker jag inte sluta med! (:
så lär er det kära mor och far, det betyder iallafall. (om jocke inte redan lärt er)

nu ska jag mot frukosten, äta mig kalas fet och sen börja de långa lektionerna igen!
men vet ni vad? (; i eftermiddag gå bussen mot Manhattan, Top of the rock, central park, allt allt allt.
så det gör inget hur trött man än är!

fredrik, läs din mail, du suger på att läsa mail (: tjooohooo!!!

och mamma: sluta pressa joakim på frågor, han vet inte mer än vad du vet (:
nej jag vill inte heller hem bara för att jag skrev att jag saknade er, det gjorde jag mest bara för att (:
jag har det kanon här och längtar inte hem alls, - nu får du rullar ner lite (har skrivit ett inlägg där under som du kanske inte läst) rulla med mushuvudet (; hehehe

Kommentarer
Postat av: Tinde

Haha skönt inlägg! härligt att du har det bra :)

2010-08-25 @ 14:01:08
URL: http://tindes.se
Postat av: Lollo

Jag längtade inte heller hem när jag var i NY utan det kom när jag kom till familjen... ><

2010-08-25 @ 16:21:43
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Louise

Malin! Du skrev i ett inlägg för lääänge sen som jag läste nu, att du skickat in något till London-kontoret som heter "free departure". Vad sjutton är det? Nått man ska göra? :S

2010-08-25 @ 22:26:51
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback