girlsnight, och 16:00 PÅ SKYPE FAMILJEN!!

glöm det med att komma in på skype 13-14 er tid, jag ha sovmorgon!
så kom in runt 16:00 (: spikar vi det nu (; ni har ändås inget annat för er.

precis varit ute med tjejerna,
två svenska och två tyskar, Evelina ringde och plockade upp mig.
var lite svårt, för min gata dela sig, det är två Willow road, men dom ha dragit järnvägen över halva, så den ta stop liksom, sjukt svårt att förstår men dom hittade till mig (:

men det var hemskt skoj att träffas, ska nog försöka träffa Emma och alexandra imorgon!
blir ju lite jobbigt att anpassa sig med att träffa vänner nu i början, när jag inte vet hur dagarna ser ut liksom.
ska ju lära mig allt så fort som möjligt, men nästa helg ska vi pressa in Six flags är det iaf tänkt (:
six flags är Liseberg gånger 6002822 (bara så min stenåldersfamilj där hemma vet) (:

men det är så många som fråga nu "vad gör du imorgon, hitta på något?" nu har Julia och Nicole frågat om vi ska göra något också (två tyskar som jag pratat med hur länge som helst på facebook) .. men så SVÅRT när jag inte vet schema ännu, men dom bor ju här borta vid gatan, så en liten prat-stund får de blir (:

Kommentarer
Postat av: Evelina - au pair i Chicago

Six flags here we come!

2010-08-28 @ 06:01:49
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Postat av: en läsare

Jag lyckades köpa ett säsongskort till Six Flags för bara 74 dollar vilket du tjänar in direkt om du går dit två ggr. Kanske kan du hitta nåt sånt när det är så sent på säsongen... Det är ju definitivt värt det... Min favorit var Batman-åket.

2010-08-28 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback