försenade flygtider och Göteborg var kung.

I am sorry that your flight information is still not on your webpage. Please be assured that our travel office are working on the details at the moment and all of the information should be on your webpage by tomorrow afternoon. You will get an email from us to let you know once they are ready. Sorry for the delay and thank you for your patience. Please let me know if you have any questions.

var mailet jag fick ifrån England - jävligt trist,
men imorgon eftermiddag ska jag väl förhoppningsvis fått dom då.
jag skrev ju till SI med, och att de är sena kan beror på att jag få direktflyg och inte mellanlanda alls?
(så sofia: du som kommenterade, det kan beror på att du&jag är dom som åker direkt till USA och inget stop i London) but I dont know, förhoppningsvis mellanlanda du&jag med dom andra i London också, mest roligt.

nu är vi iallafall hemma från Göteborg, var verkligen en toppen helg, men fina inköp i Nordstan och en runda inne på Ullared där det stå "Tv-inspelning på 2 säsong av Reality showen Ullared" .. snälla nån tänkte jag, jag gå fan inte in, men vi såg inga kamera så vi klarade väl oss (:
Liseberg var kanon som vanligt, däremot börja de bli lite trist nu, finns typ 5-6 karuseller som är roliga.
knappt det, men kanon fint hotell, mysigt med min karl, och bruce springsteen på under hela vägen upp och hem!

imorgon ska jag växla ut dollar, kopiera lite papper och fixa med lite annat trevligt (:
(inga bilder, jag glömde min kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback